Feedback

Tyck till om skolledarutbildningar.se

Kommentar Recensera
E-post (valfritt)

Innehåll

Layout

Användarvänlighet

Helhetsintryck

Dipl. Organisationskonsult

photo Dipl. Organisationskonsult
Hej!

Jag är intresserad av att vidareutbilda mig och på sikt att starta egen konsultverksamhet. Jag har läst om er utbildning till Dipl. Organisationskonsult och det låter intressant, men jag undrar om det finns någon möjlighet för mig som inte har akademiska poäng att söka utbildningen?

Hälsningar Monica
Monica
icon 2009-11-04 12:33
icon Monica
icon 1

photo RE: Dipl. Organisationskonsult
Hej!
Kul att du är intresserad av vår utbildning till Dilpomerad Organisationskonsult. Då vi från och med förra året erbjuder en ny utbildning ser vi för tillfället över ansökningskriterierna att söka in till år 3 och 4 för att bli Dipl. Organisationskonsult. Det är högst troligt att du som saknar akademiska poäng kan söka utbildningen genom att du lämnar in en uppsats som visar att du kan studera på högre nivår.

Anmäl gärna att du är intresserad av våra utbildningar till info@gestaltakademin.se så får du löpande information och inbjudningar till aktiviteter.

Lycka till!
Administratör på Gestalt Akademin
icon 2009-11-11 10:28
icon Administratör på Gestalt Akademin
icon 1

photo RE: RE: Dipl. Organisationskonsult
Hej Monica!

Om du har tänkt att arbeta med organisationspsykologisk utbildning så tycker jag att du ska satsa på att få en akademiska utbildning inom detta område. Därför föreslår jag dig att söka till den psykologiska institution som ligger bäst till i förhållande till där du bor.

Bor du i Göteborg kan du gå in på vår hemsida
www.kursportal.student.gu.se/inst/PY/PC1112H08V09/anslagstavla/index.php och ta del av de kurser som finns där. Dessutom är dessa kurser gratis.

Hälsningar
Leg. kbt-psykolog
Sven-Olof Krantz
www.ugl-akademin.se
www.ugl-akademin.se
icon 2009-11-13 16:38
icon www.ugl-akademin.se
icon 8

photo RE: RE: RE: Dipl. Organisationskonsult
Hej!

Du är varmt välkommen att titta in på GestaltPartners utbildningssajt. Vi finns också presenterade här på utbildning.se. Vår grundläggande gestaltutbildning heter Ta Ledarskapet. Du behöver inga akademiska poäng för att komma in där - bara ett intresse för personlig utveckling, ledarskap och konsultativt arbetssätt. Vi har också en tvåårig påbyggnadsutbildning (Diplomerad GestaltPartner) som vänder sig till dem som vill kvalitetssäkra sig i sin ledarskaps- och/eller konsultroll.

Med vänlig hälsning
Helena Löwengren
Utbildningsansvarig GestaltPartner AB
Helena Löwengren
icon 2009-11-17 23:37
icon Helena Löwengren
icon 1

Gestalt Akademin i Skandinavien Gestalt Akademin i Skandinavien

Intresserad av tråden: Dipl. Organisationskonsult? Registrera din mailadress så får du information när någon lagt in ett nytt inlägg i tråden.

Partners